[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره پایگاه::
بانکهای اطلاعاتی::
اخبار::
ارتباط با ما::
::
ثبت نام و ثبت طرح
AWT IMAGE
..
دریافت فایل پیشنهاده
..
راهنمای ثبت نام و ارسال طرح
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: مشاهده پایان‌نامه ::
شناسه پایان‌نامه uni25or1
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی
عنوان بررسی عوامل موثر بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر تهران بر اساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران - نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
سال تحصیلی 1393
رشته تحصیلی علم اطلاعات و دانش‌شناسی
مقطع تحصیلی ارشد كارشناسي
تعداد صفحات ن، 155ورق
چکیده هدف کلی این پژوهش، بررسی و میزان به کارگیری عوامل تاثیرگذار بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر تهران در قالب مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشد. روش‌شناسی پژوهش حاضر یک مطالعه توصیفی - تحلیلی از شاخه پیمایشی و همچنین از نظر هدف از نوع تحقیق کاربردی می‌باشد. ابزار گردآوری داده پرسشنامه محقق است. روایی و پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برابر با 0/961 شده است که ضریب بالایی محسوب می‌شود. جامعه مورد مطالعه، کتابداران کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است و حجم نمونه 265 نفر از روش نمونه‌گیری تصادفی (فرمول کوکران) استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و مقایسه عوامل موثر وفاداری در کتابخانه‌ها، از آزمونی تی استیودنت و آزمون فریدمن استفاده شده است. یافته‌ها: یافته‌ها این پژوهش نشان می‌دهد که به کارگیری هر یک از عوامل موثر بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر تهران بر اساس CRM به ترتیب شامل: عناصر فرهنگی سازمانی، استراتژی کاربر، ساختار سازمانی، حمایت مدیریت، نیروی انسانی، ساختار سازمانی، عوامل تکنولوژی و فناوری، عوامل مدیریت دانش می‌باشد. آزمون فرضیه اول نشان داد که فرض برابری میزان رعایت متغیرهای پژوهش در کتابخانه‌های عمومی پذیرفته نمی‌شود. و آزمون فرضیه دوم نشان می‌دهد که بین عناصر فرهنگی سازمانی، عوامل ساختار سازمان، عوامل تکنولوژی و فناوری، عوامل مدیریت دانش، فرآیندسازمانی و نیروی انسانی به تفکیک کتابخانه‌ها تفاوت معناداری وجود ندارد و همچنین بین عوامل استراتژی کاربر و حمایت مدیریت به تفکیک کتابخانه‌ها تفاوت معناداری وجود دارد. نتیجه‌گیری: نتایج بدست آمده از این پژوهش نشان می‌دهد که میزان وفاداری کاربران و به کارگیری CRM در نهاد کتابخانه‌های عمومی زیر سطح متوسط و در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سطح متوسط قرار دارد. کلید واژه: وفاداری کاربران، مدیریت ارتباط با مشتری، کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور,
واژه‌های کلیدی
فهرست فصل دوم
گزارش مديريتی
فهرست پيوست‌ها
پدیدآورنده مژگان شیخلو
استاد راهنما
استاد مشاور
توضیحات
دفعات مشاهده 254 بار
برگشت به فهرست

تمامي حقوق اين سايت متعلق به معاونت برنامه ريزي، پژوهش و فناوري اطلاعات نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور است.

Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 4710