[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره پایگاه::
بانکهای اطلاعاتی::
اخبار::
ارتباط با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: مشاهده پایان‌نامه ::
شناسه پایان‌نامه uni25or1
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی
عنوان بررسی میزان و عوامل موثر بر مطالعه کتب غیردرسی در بین دانش‌آموزان مدارس ابتدایی ایوانکی در سال تحصیلی 92-91
سال تحصیلی 1392
رشته تحصیلی مدیریت آموزشی
مقطع تحصیلی ارشد كارشناسي
تعداد صفحات ه، 87ورق
چکیده پژوهش حاضر با هدف تعیین بررسی میزان و عوامل موثر بر مطالعه کتب غیردرسی در بین دانش‌آموزان مدارس ابتدایی ایوانکی انجام شده است . پژوهش حاضر یک تحقیق توصیفی – پیمایشی می‌باشد. نمونه آماری پژوهش حاضر شامل 97 نفر می‌باشد که از این تعداد 67 نفر پسر مقطع تحصیلی پنجم و ششم و 30 نفر دختر مقطع تحصیلی پنجم و ششم می‌باشد که با روش نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شدند و به پرسشنامه محقق‌ساخته هوش معنوی و رضایت از تحصیل و مطالعه کتب غیردرسی پاسخ دادند. در تجزیه و تحلیل داده‌ها نیز از نرم‌افزار spss استفاده شد. یافته‌های پژوهش نشان داد که عوامل موثر فردی بر مطالعه کتب غیردرسی در دانش‌آموزان مدارس ابتدایی ایوانکی تاثیر دارد (در سطح 0/000 = sig>0/05= α). عوامل موثر اجتماعی بر مطالعه کتب غیردرسی در دانش‌آموزان مدارس ابتدایی ایوانکی تاثیر دارد (در سطح 0/000 = sig>0/05= α). عوامل موثر آموزشی بر مطالعه کتب غیردرسی در دانش‌آموزان مدارس ابتدایی ایوانکی تاثیر دارد (در سطح 0/000 = sig>0/05= α). عوامل موثر اقتصادی بر مطالعه کتب غیردرسی در دانش‌آموزان مدارس ابتدایی ایوانکی تاثیر دارد (در سطح 0/000 = sig>0/05= α) کلیدواژه: مطالعه کتب غیردرسی، عوامل فردی، عوامل اقتصادی، عوامل اجتماعی، عوامل آموزشی,
واژه‌های کلیدی
فهرست فصل دوم
گزارش مديريتی
فهرست پيوست‌ها
پدیدآورنده نیره سعیدی
استاد راهنما
استاد مشاور
توضیحات
دفعات مشاهده 50 بار
برگشت به فهرست

تمامي حقوق اين سايت متعلق به معاونت برنامه ريزي، پژوهش و فناوري اطلاعات نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور است.

Persian site map - English site map - Created in 0.15 seconds with 32 queries by YEKTAWEB 4075