|
|
|
|
مشاهده پایاننامه |
|
|
|
شناسه پایاننامه |
uni25or1 |
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی |
|
عنوان |
بررسی میزان و عوامل موثر بر مطالعه کتب غیردرسی در بین دانشآموزان مدارس ابتدایی ایوانکی در سال تحصیلی 92-91 |
سال تحصیلی |
1392 |
رشته تحصیلی |
مدیریت آموزشی |
مقطع تحصیلی |
ارشد كارشناسي |
تعداد صفحات |
ه، 87ورق |
چکیده |
پژوهش حاضر با هدف تعیین بررسی میزان و عوامل موثر بر مطالعه کتب غیردرسی در بین دانشآموزان مدارس ابتدایی ایوانکی انجام شده است . پژوهش حاضر یک تحقیق توصیفی – پیمایشی میباشد. نمونه آماری پژوهش حاضر شامل 97 نفر میباشد که از این تعداد 67 نفر پسر مقطع تحصیلی پنجم و ششم و 30 نفر دختر مقطع تحصیلی پنجم و ششم میباشد که با روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند و به پرسشنامه محققساخته هوش معنوی و رضایت از تحصیل و مطالعه کتب غیردرسی پاسخ دادند. در تجزیه و تحلیل دادهها نیز از نرمافزار spss استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان داد که عوامل موثر فردی بر مطالعه کتب غیردرسی در دانشآموزان مدارس ابتدایی ایوانکی تاثیر دارد (در سطح 0/000 = sig>0/05= α). عوامل موثر اجتماعی بر مطالعه کتب غیردرسی در دانشآموزان مدارس ابتدایی ایوانکی تاثیر دارد (در سطح 0/000 = sig>0/05= α). عوامل موثر آموزشی بر مطالعه کتب غیردرسی در دانشآموزان مدارس ابتدایی ایوانکی تاثیر دارد (در سطح 0/000 = sig>0/05= α). عوامل موثر اقتصادی بر مطالعه کتب غیردرسی در دانشآموزان مدارس ابتدایی ایوانکی تاثیر دارد (در سطح 0/000 = sig>0/05= α) کلیدواژه: مطالعه کتب غیردرسی، عوامل فردی، عوامل اقتصادی، عوامل اجتماعی، عوامل آموزشی, |
واژههای کلیدی |
|
فهرست فصل دوم |
|
گزارش مديريتی |
|
فهرست پيوستها |
|
پدیدآورنده |
نیره سعیدی |
استاد راهنما |
|
استاد مشاور |
|
توضیحات |
|
دفعات مشاهده |
241 بار |
برگشت به فهرست
|
|
|
|
تمامي حقوق اين سايت متعلق به معاونت برنامه ريزي، پژوهش و فناوري اطلاعات نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور است. |
|
|
|